Ce este o fișă de post?
Fișa de post este un instrument de management al resurselor umane ce oferă o descriere detaliată a postului. Acest document stă la baza procesului de recrutare și selecție, constituie baza implementării unui sistem de evaluare a performanțelor și ajută la stabilirea nivelului de recompense și beneficii.
Fişa de post este un document obligatoriu, conform Codului Muncii. Astfel angajatorii evită amenzi de 8.000 lei.
Ce conține?
Fișa postului conține denumirea postului, conform Clasificării Ocupațiilor din România.
Principalele capitole sunt: responsabilitățile și sarcinile specifice postului ce trebuie realizate în vederea atingerii obiectivelor companiei, competențele de muncă, studiile și experiența necesară ocupării postului.
Fișa de post nu este adresată exclusiv unui angajat care ocupă la un moment dat postul de Secretară ci revine oricărei persoane care va ocupa acest post.
Fișa de post se aduce la cunoștință fiecărui angajat și se semnează, în mod obligatoriu, atât de către deținătorul postului, cât și de angajator.
De ce este utilă?
Fișa postului este esențială pentru identificarea unei persoane care să reprezinte în mod profesionist imaginea companiei în relaţia cu clienții, furnizorii și orice alte persoane cu care intră în contact.
În baza informațiilor cuprinse în fișa postului, ai o imagine mai clară asupra profilului potrivit pentru acest post. Astfel, vei reuși să angajezi persoane loiale, discrete, cu abilități foarte bune de organizare, comunicare și relaționare.
De ce să cumperi acest produs acum?
Ai acces rapid la un document validat de către o echipă de experți.
Vei avea alături de echipa ta oameni performanți.
Ai alături de tine şi de compania ta experți în domeniul resurselor umane, ce valorifică o experiență de peste 10 ani.
Vei poziționa corect compania ta în raport cu reglementările legislative, prin respectarea obligativității de a defini Fișele de Post pentru toți angajații companiei.