Ce este un raport de evaluare?
Raportul de evaluare este un instrument de evaluare a performanțelor. Acest document cuprinde obiectivele, cunoștințele și competențele din perioada evaluată.
În același timp, este un document necesar în realizarea procesului de evaluare a performanțelor, pe baza căruia se pot lua decizii cu privire la obiectivele de dezvoltare ale angajatului.
Ce conține?
Raportul de evaluare pentru postul de Asistent Manager conține rezultatele obținute de angajat pentru perioada evaluată. În același timp, conține pașii necesari pentru atingerea obiectivelor individuale și organizaționale în perioada următoare, aferente postului de Asistent Manager.
De ce este util?
Raportul de evaluare a performanțelor este un rezultat obținut în urma implementării fișei de evaluare a performanțelor și ne permite să identificăm nivelul actual de dezvoltare a angajatului în ceea ce privește cunoștințele și competențele.
În urma implementării unui astfel de instrument de evaluare, vei putea stabili acțiuni concrete de creștere a performanței și de îmbunătățire a abilităților în trimestrul/semestrul/anul următor.
De ce să cumperi acest produs acum?
Ai acces rapid la un document validat de către o echipă de experți.
Ai alături de tine si de compania ta experți în domeniul resurselor umane, care valorifică o experiență de peste 10 ani.
Vei avea acces la exemple concrete de criterii ce pot fi evaluate pentru postul de Asistent Manager.
Vei crea un sistem de evaluare a performanțelor, bine pus la punct, înaintea concurenței tale.